TARIKH: | 3 OKTOBER 2011 (ISNIN) |
KELAS: | 2G/2H |
SUBJEK | PENDIDIKAN MORAL |
MASA: | 12.50-2.00 p.m (75 minit) |
BIDANG/TEMA: | Nilai Berkaitan Dengan Keamanan dan Keharmonian |
NILAI/TAJUK: |
|
OBJEKTIF PEMBELAJARAN: | Dalam pnp ini, pelajar dapat:
|
AKTIVITI: |
|
BBM: | Buku teks dan buku rujukan |
REFLEKSI KENDIRI: | Objektif pembelajaran tercapai. Pelajar membuat latihan dalam ruangan Fikir dan Jawab. |
TARIKH: | 3 OKTOBER 2011 (ISNIN) |
KELAS: | 1D & 1C |
SUBJEK: | Sejarah |
MASA: | 3.25-4.35 p.m 5.45-6.20 p.m |
TAJUK: |
|
OBJEKTIF PEMBELAJARAN: | Dalam pnp ini, pelajar dapat:
|
AKTIVITI: |
|
BBM: | Buku teks dan buku rujukan |
REFLEKSI KENDIRI: | Objektif pembelajaran tercapai. Pelajar memahami tajuk berdasarkan latihan yang telah diberi oleh guru. |
TARIKH: | 4 OKTOBER 2011 (SELASA) |
KELAS: | 3B/3C |
SUBJEK: | Pendidikan Moral |
MASA: | 4.00-5.10 p.m |
AKTIVITI: | PEPERIKSAAN PMR (4 OKTOBER-11 OKTOBER) PELAJAR TINGKATAN 1 CUTI |
TARIKH: | 5 OKTOBER 2011 (RABU) |
KELAS: | 2G/2H, 2I & 2K |
SUBJEK | PENDIDIKAN MORAL |
MASA: | 2.00-3.10 p.m 3.25-4.35 p.m 5.10-6.20 p.m |
BIDANG/TEMA: | Saling Membantu dan Bekerjasama
|
OBJEKTIF PEMBELAJARAN: | Dalam pnp ini, pelajar dapat:
|
AKTIVITI: |
|
BBM: | Buku teks dan buku rujukan. |
REFLEKSI KENDIRI: | Kelas berjalan dengan lancar.Pelajar dengan mudah memahami tajuk. |
TARIKH: | 6 OKTOBER 2011 (KHAMIS) |
KELAS: | 2K |
SUBJEK | PENDIDIKAN MORAL |
MASA: | 3.25-4.00 p.m (35 minit) |
BIDANG/TEMA: | Nilai Berkaitan Dengan Keamanan dan Keharmonian. |
NILAI/TAJUK: |
|
OBJEKTIF PEMBELAJARAN: | Dalam pnp ini, pelajar dapat:
|
AKTIVITI: |
|
BBM: | Buku teks dan buku rujukan |
REFLEKSI KENDIRI: | Kelas berjalan dengan lancar. |
TARIKH: | 7 OKTOBER 2011 (JUMAAT) |
KELAS: | 2I |
SUBJEK | PENDIDIKAN MORAL |
MASA: | 5.10-6.20 p.m |
NILAI/TAJUK: | Saling Menghormati antara Negara
|
OBJEKTIF PEMBELAJARAN: | Dalam pnp ini, pelajar dapat:
|
AKTIVITI: |
|
BBM: | Buku teks dan buku rujukan. |
REFLEKSI KENDIRI: | Kelas berjalan dengan lancar.Pelajar dengan mudah memahami tajuk. |
No comments:
Post a Comment